اره عزیزم من ۱۶هفته و یک روز بودم جنسیت رو گفت
چ چیزی مد نظرت هست برای جشن
پیشنهاد بده منم انشالا ک دختر باشه واسش بگیرم
والا مال منو صدی گفتن
از ۱۵ هفته مشخصه الانم میتونی بری
آره گلم میگه
ان شاء الله که اول سالم و سلامت باشه بعد اون جنسیتی که دوس داری باشه
اره عزیزم میگن برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.