۶ پاسخ

اره عزیزم من ۱۶هفته و یک روز بودم جنسیت رو گفت

چ‌ چیزی مد نظرت هست برای جشن
پیشنهاد بده منم انشالا ک دختر باشه واسش بگیرم

والا مال منو صدی گفتن

از ۱۵ هفته مشخصه الانم میتونی بری

آره گلم میگه
ان شاء الله که اول سالم و سلامت باشه بعد اون جنسیتی که دوس داری باشه

اره عزیزم میگن برو

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری