خودتون دو نفری بگیرین کیفیش بیشتره و بنظرم بیشتر خوش میگذره
میتونی اگ بازن و امنه آتلیه بری
میتونی ی کیک بگیری و دو نفری تو خونه بگیرین
حتی میتونی ب فیلم بردار هم بگی بیاد خونتون
ازاین بادکنک مشکی بزرگا میتونید بگیرید و بترکونید با ی کیک کوچولو و ی کفشی،لباسی،عکس سونو و ایناتو بذاری
سلیقه ایه ولی من کلا جشن تعیین جنسیت دوست ندارم، به نظرم عکاسی دونفره خیلی قشنگتره.
من برا آنومالی با رفیقم و شوهرم رفتیم
دکتر جنسیت رو ب ب رفیقم گفت برگه سونو رو هم بهم ندادن
بعد تو ۱۳ بدر جشن گرفتم
البته با دود زا و بادکنک تعیین جنسیت که رفیقم زحمت کشید سفارش داد
دیگه کیک نگرفتم چون تعطیلات بود
یک شب قبل جنگ جشن تعیین جنسیت داشتیم خیلی خوشحالم که زود گرفتممیخواستم بندازم برای هفته بعدش. ولی یه جشن کوچیک که فقط به پدرمادرها اعلامکنیم
من گرفتم و واقعا خیلی حس خوبی بود برامون اگه موقعیتش رو دارین حتما جشن بگیرین یادگاری میمونه عکساش داخل پیجم هستش…
دوتایی بگیرین
حالا یا خودت بدونی یا به کسی بگی برات کیک بخره
بین خودتو شوهرت بگیر
کاشکی جنگو تموم کنن با خیال راحت جشن بگیریم هممون🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.