من تم بادکنک زدم کیک گرفتم و عکس گرفتیم با گوشی معمولی
من میخوام دود رنگی بگیرم بریم فضای باز
منم میخوام کیک و بادکنک بگیرم بریم عکاسی فقط
این اسکرین از رو فیلم گرفتم😅
من سال تحویل لب دریا بودم رفتیم شمال، یه هفت سین خیلی کوچولو ساده چیدم پای همون هفت سین هم تعیین جنسیت فقط با یه بادکنک ساده توش کاغذ صورتی خورد کردم ترکوندیم😅
من خیلی دوس دارم بریم طبیعت مثل کلیپ های فرمالیته عروسی با این دود رنگیا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.