این کیک ما بود
خوب دوتایی بهتر نیست برید اتلیه؟ خودشون تم دارن
خیلیاشون لباسم دارن مثل شاهکار
همونجا بدید یه کلیپ ازتون بگیره
عکساتونم بگیرید
منم دوستم بچش دختر بود همه هم میدونستن خودش شوهرش رفتن اتلیه خیلی هم ساده ی کیک گرفتن با دوتا ربان ک چشماشونو بستن با دوتا پیرهن ساده سفید پوشیدن روش رو علامت دسشونو گذاشتن با رنگ صورتی عکس گرفتن
ما میخوایم دوتایی بریم یه کلیپ یه دقیقه ای درست کنیم، بعدش هر زمانی خواستیم همون رو برا خونواده ها بذاریم
تمااام
منم دوتایی میخام بگیرم هفته دیگ😂💃
این کیک تعیین جنسیت من بود😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.