دونفره بگیر
والا منم برنامه داشتم ولی جنگ شد اومدم شهرستان خونه مامانم
دیگه یه جشن کوچولو با کیک و در حد خودم و همسرم و مامان بابام و دوتا خواهر کوچیکام گرفتیم فقط برای یادگاری🥲❤️
ولی شما شرایطش رو دارین بگیرین حتما به یادگار میمونه🥹
دختره بچت مطمئنم😍🌱
منم هر جور شده میرم از قبل جنگ حتی رزرو هم کرده بودم که یهویی وقتشون شلوغ نباشه حیفه نرم تازشم یادگاری میمونه🥹
نی نی تون چی شد بلاخره
من ک گرفتم تا بمونه ب یادگار
من برا اولی گرفتم
برین عکاسی و فیلمبرداری اتلیع یا باغ
منم همینکارو میخام بکنم
چرا دو دلی؟خیلی باحاله که ،به یاد ماندنی میشه براتون
منم منم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.