خیلی دلم میخواد یه جشن تعیین جنسیت بگیریم ولی دو دلم همش🥲🥲

۱۰ پاسخ

دونفره بگیر

والا منم برنامه داشتم ولی جنگ شد اومدم شهرستان خونه مامانم
دیگه یه جشن کوچولو با کیک و در حد خودم و همسرم و مامان بابام و دوتا خواهر کوچیکام گرفتیم فقط برای یادگاری🥲❤️
ولی شما شرایطش رو دارین بگیرین حتما به یادگار میمونه🥹

دختره بچت مطمئنم😍🌱

منم هر جور شده میرم از قبل جنگ حتی رزرو هم کرده بودم که یهویی وقتشون شلوغ نباشه حیفه نرم تازشم یادگاری میمونه🥹

نی نی تون چی شد بلاخره

من ک گرفتم تا بمونه ب یادگار

من برا اولی گرفتم

برین عکاسی و فیلمبرداری اتلیع یا باغ
منم همینکارو میخام بکنم

چرا دو دلی؟خیلی باحاله که ،به یاد ماندنی میشه براتون

منم منم

سوال های مرتبط

مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱ ماهگی