۶ پاسخ

نه نداره

مگه سهام هارومیخوان بدن

پسربزرگم سه سالشه نداره کوچکیم نداره.سهام بهشون میدن یانه؟؟

ن هنوز برا۴۰۳ثبت نام میکنن

نه پسرم نداره،دخترم۹سالشه اونم نداره

نه
پسر بزرگمم نداره

سوال های مرتبط