۴ پاسخ

سلام شما بچتون اخرش به چی حساس بود؟

اخه میدونید دوسه بار پوست تخمه از دهنش در اوردم میگم نکنه رفته گیر کردخ

الکیه بابا این چیزا ببری هی فکر میکنی تل شده فقط جیب طرف پر میشه
منو یه بار ۷سالم بود مامانم برد یارو قشنگ از دهن خودش تخمه تف کرد تو دستش گفت اره تل بوده😂

ینی گریه میکنه کبود میشه؟

سوال های مرتبط

مامان سلین🌈🌈🌈🌈🌈 مامان سلین🌈🌈🌈🌈🌈 ۱ سالگی
مامان مصطفی❤️ مامان مصطفی❤️ ۱۶ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۲ سالگی