۴ پاسخ

پسر منم ۹۰ تا می‌خورد، ولی رفلاکس گرفت چون زیاد بهش میدادم ولی خو چون نمیخورد گریه می‌کرد حتی پستونک تو دهنش هم گریه می‌کرد

کولیک و رفلاکس میاره
اون معدش کوچیکه تحمل این حجم را نداره زیاد نده اذیت میشه دخترمن نزدیک سه ماهشه ۶۰ تا میخوره
ولع مکیدن داره پستونک بده بهش

بچه منم اون موقع خورد زیاد حالا کم اشتها شده فککنم رفلاکسی شد

زیاد نده عزیزم رفلاکس میگیره ۶۰تا کافیه

سوال های مرتبط