من هم بیمارستان خصوصی بودم رسیدگی خوب بود اما لباس و وسایل دیگه ندادن
بیمارستان خصوصی میدن ولی پولشو میگیرن
من عسکریه بودم فقط ی کلاه و پتو دادن
نه من بیمارستان خصوصی بودم هیچی ندادن
ربطی به بیمارستان خصوصی و دولتی نداره بعضی بیمارستان ها میپوشونن بعضیا هم نه
من بیمارستان خصوصی بودم اما لباس نپوشوندن
من نیمه خصوصی بودم همچی دادن
نه گلم به بچه هیچی نمیدن☹️حتی شنیدم واسه تخت کودک که بچه رو میزارن توش هم مبلغ جداگانه حساب میکنن☹️
بیمارستان سینا ک پتو و لباس دادن ب بچه ولی پولشا میگیرن دیگه
فرقی نمیکنه همه بیمارستان ها دولتی هم خودشون لباس تن بچه میکنن پتو میپیچن میدن بغلت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.