۹ پاسخ

من هم بیمارستان خصوصی بودم رسیدگی خوب بود اما لباس و وسایل دیگه ندادن

بیمارستان خصوصی میدن ولی پولشو میگیرن

من عسکریه بودم فقط ی کلاه و پتو دادن

نه من بیمارستان خصوصی بودم هیچی ندادن

ربطی به بیمارستان خصوصی و دولتی نداره بعضی بیمارستان ها میپوشونن بعضیا هم نه
من بیمارستان خصوصی بودم اما لباس نپوشوندن

من نیمه خصوصی بودم همچی دادن

نه گلم به بچه هیچی نمیدن☹️حتی شنیدم واسه تخت کودک که بچه رو میزارن توش هم مبلغ جداگانه حساب می‌کنن☹️

بیمارستان سینا ک پتو و لباس دادن ب بچه ولی پولشا میگیرن دیگه

فرقی نمیکنه همه بیمارستان ها دولتی هم خودشون لباس تن بچه میکنن پتو میپیچن میدن بغلت

سوال های مرتبط

مامان Arvin🐣🩵👼 مامان Arvin🐣🩵👼 روزهای ابتدایی تولد