باید دکمه دار باشه کلا چون بند ناف هس بهتره جلو بسته نباشه اذیت میکنه
کن دولتی میرم پرسیدم گف میشه سرهمی تنش کنم
هرچی که خودت بخوای میتونی تنش کنی
فقط به نظرم برای این فصل یه بادی حلقه ای بزار روی اون یه سرهمی جلو دکمه دار براش بپوش
من خودم اینجوری گذاشتم برای دخترم ۲ خرداد زایمانمه
به من گفت بادیممیتونی تنش کنی نمیدونم بازم
فک نکنم دکمه ای و سرهمی باید باشه بخاطر ناف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.