۷ پاسخ

میگن بعد از کشیدن بخیه

خواهرم همون روز بعد از عملش وقتی از ریکاوری اومد تو اتاقش پرستارا واسش بستن، و خیلی راضی بود خواهرم

من دکتر بهم گفت بعد ۱ ماه میتونی چون زودتر ببندی شاید باعث ایجاد فتق بشه

میگن دو ماه بعد چون قبلش باعث چسبندگی میشه

من همون رو تو بیمارستان

من روزهفتم بخیه کشیدم بعدش گن بستم
اول شل کم کم سفت کردم

۵/۶ماه بعد

سوال های مرتبط