سلام مامانا اینم عکسای ماه‌گرد دخترم کدومش خوبه؟

تصویر
۸ پاسخ

دوتاش قشنگه، منم باپوشک عددیکوگذاشتم

کدوم شهرین؟

سمت چپی خیلی قشنگه مبارک باشه

دوتاش قشنگه

اونی ک تو قلبه قشنگه

اعداد ۱ تا ۱۲ رو با چی چیدی؟

چپی.

قشنگه اعداد رو با چی درست کردی

سوال های مرتبط

مامان اهورا و روشنا مامان اهورا و روشنا ۷ ماهگی
مامان مامان بهداد مامان مامان بهداد ۷ ماهگی