۲ پاسخ

من شیره خرما و انجیر با پنیر یا کره بادام زمینی میخورم همیشه .خوبه برا کم خونی همه شیره ها

شیره انگور و خرما من میدونم خیلی خوبه ناشتا شربت کنی بخوری

سوال های مرتبط