دوستان خوشگلم دوقلویی کیسه اب جدا یه قول زده مایع دورجنین 70mmزیاده یاکم بنظرتون

۲ پاسخ

ن دیگه 7 سانت کمه

فکر کنم باید بین ۱۰ تا ۲۰ باشه
۷۰ میلیمتر یعنی ۷ یکم پایینه باز ببین دکترت چی میگه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی