۴ پاسخ

نخور اصلا من چند روز پیش دکتر بودم واسه سرماخوردگی گفت سرماخوردگی اصلا مجاز نیست

سلام نه ایراد نداره ... منم سرماخوردم رفتم پیش متخصص داخلی، سرماخوردگی بزرگسالان برام تجویز کرد. اگر گلو درد داری دیفن هیدرامین هم استفاده کن

دیگه نخور اصلا

خیلی اشکال داره اما دیگه خوردی

سوال های مرتبط

مامان کارن وسورنا مامان کارن وسورنا ۱۳ ماهگی