نخور اصلا من چند روز پیش دکتر بودم واسه سرماخوردگی گفت سرماخوردگی اصلا مجاز نیست
سلام نه ایراد نداره ... منم سرماخوردم رفتم پیش متخصص داخلی، سرماخوردگی بزرگسالان برام تجویز کرد. اگر گلو درد داری دیفن هیدرامین هم استفاده کن
دیگه نخور اصلا
خیلی اشکال داره اما دیگه خوردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.