۴ پاسخ

مال منم ازدیشب اینطورم است نداشته باش

منم هفته ۴ هستم ک درد خیلی دارم میگن ک عادیه

منم هنوز دارم وقتی استرس می گیرم بدتر میشه

طبیعیه چون رحم و بچه درحال بزرگ شدن هست
رو کمر دراز نکش و سعی کن وقتی میخوابی بدنت رو جمع کنی بخوابی

سوال های مرتبط

ب امید مادر شدن ب امید مادر شدن قصد بارداری