خانما موهای بدنتون با چی می‌زنین 🙁🙁

۲۰ پاسخ

لیزرررر

لیزر

نوره
گاهی اوقاتم ژیلت

لیزر کردم یک تار مو هم ندارم😁

من کل زالم بدنم نداره اصل کاری ایناهم کم دارم باکرم موبرپریزن

لیزر.

موبر و گاهی با ژیلت

لیزر و ژیلت

قبلا با موم خشابی، ولی وقتی در میاد خیلی زیرپوستی میشه.. فقط با موزر شوهرم میزنم 🤪

لیزر

لیزرررر.

پودر دپی گاهی خیلی کم ژیلت

ژلت.

خدا بذاره لیزر

اپیلاسیون
بعد عیدم میرم لیزر🩵

وکس شمع

لیزر کردم شش ماهه نزدم

فقط ژیلت

تیغ ب بقیه چیزاحسیاسیت دارم

نوره

سوال های مرتبط

مامان آلا و اَبرا مامان آلا و اَبرا ۲ سالگی