لیزرررر
لیزر
نوره
گاهی اوقاتم ژیلت
لیزر کردم یک تار مو هم ندارم😁
من کل زالم بدنم نداره اصل کاری ایناهم کم دارم باکرم موبرپریزن
لیزر.
موبر و گاهی با ژیلت
لیزر و ژیلت
قبلا با موم خشابی، ولی وقتی در میاد خیلی زیرپوستی میشه.. فقط با موزر شوهرم میزنم 🤪
لیزر
لیزرررر.
پودر دپی گاهی خیلی کم ژیلت
ژلت.
خدا بذاره لیزر
اپیلاسیون
بعد عیدم میرم لیزر🩵
وکس شمع
لیزر کردم شش ماهه نزدم
فقط ژیلت
تیغ ب بقیه چیزاحسیاسیت دارم
نوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.