من۴۰ روز
سزارین بودم ۱۰روز اول خونه خودم بعدش ۱۰روز دوم خونه مادرم موندم روز۲۱
من ۳۵ روز🙊
تا وقتی که خونریزیت بند بیاد
ولی باید ۴0روزت پر بشه بعدش ببینی خونریزی داری یانه
سر قبلی ۳۵ روز البته کامل قطع شده بود لکه بینی
الانم فعلا لکه بینی دارم
سزارین ۴۰ من طبیعی بودم گفتن ۶۰ روز نمیدونم یعنی بعد ۶۰ روز جای بخیه درد نمیاد ؟
الان یعنی واقعا بعداز 10روز اوکی هستی واسه رابطه؟! بنظرم ریسک نکن صبر کن 40روز که گذشت بعدش رابطه داشته باش
من ۱۹ روز بعدش داشتم
من هنوزم ندارم توی بارداری هم نداشتیم اصلا
خونریزیت قطع شده مگه تاوقتی خونریزی ولکه بینی داری یعنی هنوز زخمی نمیتونی حداقل ۴۰روز باید بگذره
هر دو زایمان ۴۰, روز
سزارین و طبیعی فرقی نداره همه ۴۰
من ۱۸ روز ب بعد رابطه داشتم
۴۰ روز
من 37 روز
چهل روز
۴۰ روز
چهل روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.