من خونه کسی نرفتم فقط خونه مامانم اینا رفتم
پارک بردمش
دوماه طول کشید تا تموم شد
یهو جیش کنه خودت معذب میشی
شورت آموزشی هم حتما بگیر خیلی کمکت میکنه
من با اینکه پسرم رو سه روزه گرفتم چون از قبل ذهنشو کامل اماده کرده بودم اما دو هفته از خونه بیرون نرفتیم چون ارامش بچم از هر چیزی برام مهمتر بود و نمیخواستم بهش استرس وارد بشه
نمیشه ک ما میرفتیم ولی همش حواسم بهش بود
من میرفتم خونه مامانم دستشویی همونجا میبردم ، بعضیا خیلی نخاله بودن من بچمو تند تندمیبردم دستشویی یا ازش میپرسیدم جیش نداری همش میگفت چقدر اذیتش میکنی ولش کن اصن جیش کنه تو شلوارش ،ب بچمم میگفت جیش کن تو شلوارت اصن ، در این حد .... ، اگ نخاله ندارین برو بیرون ، در ضمن شلوار اضافه اینا هم بردار ،
بله من ۲هفته خونه هیچکس نرفتم
مهمونم میخواست بیاد میگفتم نیستم😂تا دخترم کامل یادگرفت بعد رفتیم
البته پارک میبردمش فقط
بعد گذشت دو هفته، بیرون اگه زود بخوام بیام پوشک نمیکنم، خونه مامانم و آبجیامم پوشک نمیکنم ولی دیروز میخواستیم بربم خونه مادر شوهرم زنگ زد گفت خواستین بیاین پوشک کنین،با اینکه خونه تکونی هم نکرده،بدم اومد از کارش، ولی مثلا اگه سه چهار،ساعت بیرون باشم پوشک مبکنم شبا هم پوشک میکنم چون خیلی دیش میکنه، چون هنوز کامل یاد نگرفته و اگه خودم نبرمش جیش میکنه، ولی تو خونه صبح که بیدار میشه تا موقع خواب کامل باز
من یه هفته بیرون نرفتم
بعد یه هفته خونه مامانم اما پوشکش کردم
الان بیرون یا مسیر یا خونه کسی پوشک میکنم
اما تو خونه کلا بازه .
خونه کسی نرو که مجبوری شی پوشکش کنی.. من یکماه تمام خونه کسی نرفتم ... بعد از یک هفته بردمش پارک ..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.