ذخیره تخمدان پایین باشه یعنی فولیکول نداری؟؟؟

۴ پاسخ

من ذخیره م پایین بود فولیکول غالب نداشتم اصلاح سبک کردم سه ماه هر دفعه میرفتم یکی دوتا غالب داشتم فقط باید تغذیه تو درست کنی فست فود شیرینی جات خوراکی های کارخونه ای حذف کنی شبا ۱۱ بخوابی ب موقع وعده هاتو بخوری. وزنت اگه زیاده کم کنی استرس هم از خودت دور کنی به امیدخدا درست میشه

سلام گلم.معلومه که باردار میشی و امید هست‌.من خودم ذخیرم خیلی کم بود و خدا رو شکر باردار شدم.اصلا چیز مهمی نیست چون کاملا با اصلاح سبک اصولی قابل درمانه.من خانم فلورا تاجیک و تیم های ایشون رو قبول دارم واسه این کار.البته خودم تحت نطرشون نبودم اما تحقیق کردم واقعا اوکیه به نظرم

خاانومای گل گروه زنانه زدم اگه دوست داشتین بیاین گروهم چت کنیم دورهم باشیم تا صبح ما همش بیداریم چون اینجارو میبندن میریم روبیکا. یه نکته هم هست بابت اینکه بخاید خاطر جم بشید که همه خانومیم بعله همه خانومیم چون قبل ورود عضو ها به گروه ازشون ویس گرفته میشه
.
.
آیدیم رو سرچ کنید بهم پیام بدید تا عضوتون کنم z_a_1384m

داری عزیزم فقط باید با دارو تقویتش کنی تا بالغ بشه.

سوال های مرتبط

مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری