درسته حرکات کم و زیاد میشه ولی اغلب بچه ها ساعت ده شب به بعد به نسبت خوب تکون میخورن اون تایم یه چیز شیرین بخور ب پهلو بخواب حرکات و بشمر
منم مثل شما هستم سه روز اصلا یه جوری کم تکون میخوره
منم همینم
من از دکترا شنیدم میگن از هفته ۲۸ به بعد حرکات بچه باید شمارش بشه یعنی میطمئنی بشی حرکت میکنه قشنگ چون حرکات خیلیی کم یا بدون حرکت بودن بچه احتمال میدن که بند ناف دور گردنش پیچیده یا هم آب کیسه کم شده و اکسیژن رسانی به بچه نمیشه.
فکر نکنم ربطی به تنگی جا باشه بچه بخواد تکون بخوره پاشو از ناف مادر میاره بیرون😂
ن برای من دقیقا ازهفته۲۸خیلی شد حرکاتش قشنگ هر ساعت تکون میخوره
منم اینجوریم سردرنمیارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.