هر سال میخریدم ولی امسال نه گناه داره
من خریدم امروز
حالا زوده زود میمیرن
ن من نمیخرم اصلا خوشم نمیاد
پارسال خریدم داستان داشتم با پسرم دستشو میکرد تو تنگ درش میاورد بدبخت بال بال میزد امسال بخاطر شرایط میخرم براش چون واقعا خیلی داغون شده لااقل یه دو سه روزی سرگرمه
نه دلم به هیچ کاری راضی نیست تو این شرایط
من نخریدم ولی امسال اگه خدا بخواد می گیرم برای دخترم
نه ولی همش میگه میخام
منم نمیخرم
اگه بمیره خودم خیلی ناراحت میشم
اره باهاشون سرگرم میشه
ن شهر ما ک اصلا نیاوردن امسال
نه من نمیخرم
نه من تاحالا نخریدم امسالم نمیخرم میترسم از روزی که بمیره و بچها غصه میخورن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.