من خریدم ولی استفاده نکردم حالا تازه میخوام استفاده کنم حقیقتا
نه نگرفتم
عزیزم میشه شماره مبل شویی که مبل هاتو شسته بود بدی
من نگرفتم ولی خیلی تعریف آغوشی اینفنتینو رو شنیدم
من دیشب دست یه آقایی دیدم میگن جیکو بهتر از بقیه هستش منم میخوام بخرم البته برای همسرم بیرون رفتنی من نه کمردرد نه حوصله اینکه هی با شال و بچه ور برم
من همینی که عکسشوگذاشتی دارم،ازیک ماهگیش استفاده کردم،ولی الان که بزرگترشده سنگینترشده سخته،کتف وکمرم دردمیگیره برای همین ازکالسکه استفاده میکنم
من این و دارم خیلی خوبه از ۲۰ روزگی دخترم دارم ازش استفاده میکنم
سوال منم هست یه کلیپ دیدم خانمه از اون پارچه ای داشت خیلی خوب بود
من همینی ک عکسشو گذاشتی چیکو رو دارم
ولی فعلا از چادر نمازی استفاده میکنم😂
هیچ مارکی
منم دنبالشم بگیرم اینفتیو میگن خوبه ولی خیلی گرونه
منم میخوام بگیرم نمیدونم کدوم مارک خوبه 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.