۴ پاسخ

جات خالی من روزه ام البته هفته ام نسبت به شما پایین هست

وای منم هفته ۷ تا هفته ۱۵ اینطوری بودم شدییییید

حتما یه چیز سبک بخور...
معده ات نیاز به ریزه خواری داره.
مثلا
مکیدن شکلات ریز
لواشک خانگی کم
جویدن آدامس نعناع . طعمش رفت بنداز دور.
جویدن بادام و مغزیجات...

وعده هات رو توی چند بار بخور
کشک و آدامس این جور چیزا تلخی و یکم کم میکنه

سوال های مرتبط