۸ پاسخ

سال جدید چی افزایش ندارع ک بیمارستان نداشته باشه🤣کدوم بیمارستان میخای بری؟

سال جدید همون لحظه اولی که افزایش نرخ ندارن فکر میکنم زمان میبره تا افزایش نرخ داشته باشن

الان همه چی سر ماه نرخ جدیدش میاد چه بماند بیمارستان که معلومه صد در صد

سلام شما سزارین کردین؟هزینه ها چطور شد؟

از ۱ اردیبهشت افزایش قیمت دارن

بیمارستان سالی یکبار افزایش قیمت داره (البته این شرایط مال قبل جنگ بود) بنظرم تا ۴ زایمان کن تا افزایش قیمت نخورده.اردیبهشت حقوقا افزایش قیمت داره خدمات از شروع روز کاری افزایش میخوره

الان به یه جایی بری قیمت کنی وسایل یه قیمت میگن فرداش بری قیمت دیگه حالا چه برسه به بیمارستان🫤💔

میگن معمولا اردیبهشت ب بعد افزایش میشه بیمارستانا

سوال های مرتبط