۷ پاسخ

سلام عزیزم حالت چطوره خوبی یه سوال میخواستم ازت بپرسم میشه جوابمو بدی خیلی واجبه

اره ازنا ن تب نداش فقط سرفه وگلو ودماغش گرفته بود الان بهترشده ولی بازسرفه داره ی کم

عزیزم ازنا بستری کردی،،،منم دخترم ۳۷ روزش بود بد سرماخورد تب داشت و سرفه دکتر قدیری یادش بخیر خداخیرش بده همیشه زنده باشه،،،سه روز بستری کرد بیمارستان اوردم خونه خوب شد اصلا دیگه ن تب ن سرفه

علائمش چیه😔😔

وقتی سرفه میکنه کف دستتو گود کن آروم پشتشو از بالا تا پایین و سمت شونه هاش، بزن به پشتش تا خلطش کنده بشه. یا بالا میاره یا دفع میکنه توی پوشکش. دماغشم تند تند قطره بریز و با پوار تمیز کن. بیشتر مال بینیشه که ترشح داره. پسر من تقریبا ده روز طول کشید تا خوب بشه. ولی دکتر بعد از بستری بهش آزیترومایسن100، و نئوتادینم داده بود

نگران نباش .بچه منم این ویروس را گرفت ۱۱ روز سرفه خلطی داشت .فقط شیرش بده زیاد و قطره کلرید سدیم بریز دماعش .خودتم سوپ .و حریره زیاد بخور

دختر منم از دیروز سرفه میکنه، ولی خیلی نیست، چ علایمی داشت که بستریش کردن؟

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی