سلام عزیزم حالت چطوره خوبی یه سوال میخواستم ازت بپرسم میشه جوابمو بدی خیلی واجبه
اره ازنا ن تب نداش فقط سرفه وگلو ودماغش گرفته بود الان بهترشده ولی بازسرفه داره ی کم
عزیزم ازنا بستری کردی،،،منم دخترم ۳۷ روزش بود بد سرماخورد تب داشت و سرفه دکتر قدیری یادش بخیر خداخیرش بده همیشه زنده باشه،،،سه روز بستری کرد بیمارستان اوردم خونه خوب شد اصلا دیگه ن تب ن سرفه
علائمش چیه😔😔
وقتی سرفه میکنه کف دستتو گود کن آروم پشتشو از بالا تا پایین و سمت شونه هاش، بزن به پشتش تا خلطش کنده بشه. یا بالا میاره یا دفع میکنه توی پوشکش. دماغشم تند تند قطره بریز و با پوار تمیز کن. بیشتر مال بینیشه که ترشح داره. پسر من تقریبا ده روز طول کشید تا خوب بشه. ولی دکتر بعد از بستری بهش آزیترومایسن100، و نئوتادینم داده بود
نگران نباش .بچه منم این ویروس را گرفت ۱۱ روز سرفه خلطی داشت .فقط شیرش بده زیاد و قطره کلرید سدیم بریز دماعش .خودتم سوپ .و حریره زیاد بخور
دختر منم از دیروز سرفه میکنه، ولی خیلی نیست، چ علایمی داشت که بستریش کردن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.