۹ پاسخ

خواهر ما روتین زندگی از دستمون در رفته چه برسه روتین پوست

من صبح و شب صورتمو میشورم و مسواک میزنم 😅😅

دو شب در هفته انجام میدم
شوینده سرآوی
سرم اروردینری
دور چشم نمیدونم چیه اسمش
آبرسان کلینیک
مرطوب کنند۳۴۵ یا سراوی خانواده
تمام

شوینده گودمورنیگ کوزارکس
تونر رایس
ضد افتاب توکوبو سفید
مرطوب کننده کوزارکس
دور چشم لانکوم

من ژل شستشو
تونر
ابرسان ومرطوب کننده
کرم دور چشم
ضدآفتاب
لیپس
هیالورونیک اسید هم استفاده میکنم
ژل شب هم دارم واسه شبا.
مکمل هم ویتامین سی و کلسیم و امگا میخورم

از ماسک های خانگی هم خیلی استفاده میکردم

من فوم شستشو.هیالورونیک اسید و ویتامین سی هستش. تونر. سرم هیالورونیک اسید میزنم و انواع سرم ها رو دارم ویتامین سی. درخت چای سبز برا جوش سرم خاویار برا جوانسازی و لیفت. ابرسان و مرطوب کننده و ضد افتاب اینارو به نوبت میزنم روزانه نوع پوستم خشک و دهیدراته
و هفته ای دو بار پاکسازی میکنم با ماسک سیاه زغال و ماسک حبابی و شوینده ساینده صورت و این چیزا
حالا اگه وقت کنم ماهی یک بار با دستگاه هیدرودرم دارم صورتمو پاک سازی میکنم
اما الان یه ماهه درست حسابی. نمیرسم یه روز میزنم یه روز ن انگار حوصلم نمیکشه

من دارم عزیزم
شوینده سبوما آردن
تونر ضد جوش ویتالیر
روشن کننده پریکاتن
دور چشم راکوتان
آبرسان راکوتان
مرطوب کننده و کلاژن کلامین
ضد آفتابم که همیشه دستمه
قرص پیگمنتا هم مبخورم

من دارم . ژل شستشو صورت. تونر . آبرسان. ضد افتاب ماسک ورقه ای میشه روتین پوستی

سوال های مرتبط

مامان پسرک مامان پسرک ۳ سالگی