۷ پاسخ

خودتو نباز بچس سرما میخوره اوووه تا بزرگ شه ما مادرا پیر میشیم
نوبت دکتر اطفال بگیر ببرش

ای خودا کوچولو🥹🥲
احتمالا تو بیمارستان سرماخورده الان علائم نشون داده🥹

مطمئنی؟ چون مال منم ابریزش بینی و عطسه داشت گفتن عطسه که عادیه ابریزشم برای مایع داخل شکمته داره از بینی کم کم دفع میکنه

الهی بگردم منم دخترم سرما خورد ، فقط خس خس سینه داره دکتر گفت دستمال گرم کن روزی دو سه بار بذار روی سینه اش اما اگر آبریزش اینا داره حتماً ببین دکترش چی میگه

ای ننه 🥺🥺

اییی بمیرم خیلی مواظبش باش
ما مادرا تا بچه هامون بزرگ بشن جون ب لب میشیم

اگه تب کرد ببرش دکتر
فعلا شیر بده زیاااااد بده بینیشم چک کن

سوال های مرتبط