خودتو نباز بچس سرما میخوره اوووه تا بزرگ شه ما مادرا پیر میشیم
نوبت دکتر اطفال بگیر ببرش
ای خودا کوچولو🥹🥲
احتمالا تو بیمارستان سرماخورده الان علائم نشون داده🥹
مطمئنی؟ چون مال منم ابریزش بینی و عطسه داشت گفتن عطسه که عادیه ابریزشم برای مایع داخل شکمته داره از بینی کم کم دفع میکنه
الهی بگردم منم دخترم سرما خورد ، فقط خس خس سینه داره دکتر گفت دستمال گرم کن روزی دو سه بار بذار روی سینه اش اما اگر آبریزش اینا داره حتماً ببین دکترش چی میگه
ای ننه 🥺🥺
اییی بمیرم خیلی مواظبش باش
ما مادرا تا بچه هامون بزرگ بشن جون ب لب میشیم
اگه تب کرد ببرش دکتر
فعلا شیر بده زیاااااد بده بینیشم چک کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.