#گهواره
#فرزند پروری
#کودک

تصویر
۷ پاسخ

من خودم ۹۹ درصد خریدام اینترنتی هست🙈

خدا اون دوستت حفظ کنه😁

من یادم نمیاد آخرین بار حضوری کی خرید کردم

من به جرات میگم تمام خریدهام اینترنتی هست چه برای خودم چه خانواده چه حتی لوازم خونه همیشه هم از خریدهام راضی بودم دیگه کلا تنبل شدم از خرید حضوری🤭

منم اکثر لباسا خودم و دخترم آنلاین میخرم بهتر از حضوری ان

اما قیمتای آنلاین خیلی بهتره

من قدم بلنده نه چاقم نه لاغر ولی هیچی بهم نمیاد می پوشم 😅 میرم خرید لباس کل بازارو میگردم هیچی پیدا نمیکنم بیشتر وقتا از مجبوری دیگه یه چیزی بر میدارم میام بیرون... کلا بعضیا خوش لباسن هر چی بپوشن بهشون میاد

سوال های مرتبط

مامان مامان دختری مامان مامان دختری ۳ سالگی
مامان مامان دختری مامان مامان دختری ۳ سالگی
مامان مامان دختری مامان مامان دختری ۳ سالگی
مامان دخترمممم مامان دخترمممم ۳ سالگی
مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۲ سالگی
مامان آیسان و آرمان مامان آیسان و آرمان ۳ سالگی
مامان آیسان و آرمان مامان آیسان و آرمان ۳ سالگی
مامان زهرا ومرسانا مامان زهرا ومرسانا ۳ سالگی