۱۴ پاسخ

دقیقا کاش بره روانی میکنن ادمو

خدا نابودشون کنه

برعکس شما بابای فرحان باشه من ی خانم ازاد و مستقلی هستم برای خودم ک نگو
اون کلا با پدرش هس منم استراحت و گشت و گذار..

ایشالله سخته شوهر مدام خونه باشه

وای منم شغلش بندرعباس هست دیوونه شدم کاش کاراشروع بشه برن دیگه دوروزدیگه هم بی خرجی میشیم

ولی من دلم میخواااد خونه بااااشه
گیر پسرم ب من کمتره 😃😃😃
وقتی نیست یسرهههه بابا کو بابا کی میاد بابا اوووومد 😐

آخ آخ گفتی.... خدایا لطفا تمومش کن ما گناه داریم بخدا

ولی من خیلی دوس دارم که هست
عادت کردممممم🧸

وای من دوست دارم همیشه خونه باشه ۲۴ ساعته به قرآن جدی میگم البته خداروشکر همش خونس

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🫂🫂🫂

وای واقعا بچه هم باباشو میبینه بدتر میکنه نه حرف گوش میکنه نه غذا میخوره دعواشم میکنم سریع بابا بابا
جنگ تمومشه خداکنه زودتر

وای نگو ..ما دیگ سایه همو با تیر میزنیم😐 ازبس رو اعصابمه
پسرمم خیلییییی لوس شده

خدا صبر بده بهتون
شوهرم ۴ روز عید موند خونه بچمم پیش اون لوس میشد بدتر عذابم میدادن دوتایی

خدایی چطوری تحمل میکنید همو ۲۴؟
هضمش نمیکنم ک😅😅

سوال های مرتبط

مامان 🎀خانوم گل🎀 مامان 🎀خانوم گل🎀 ۳ سالگی