کوووووووودک ....بچه


پی پی .جیش.پوووشک .شیر فرزند پروری

تصویر
۹ پاسخ

خب بهش میگفتی دوس داری منم اینطوری باشم توام مثل خودش رفتار کن که بفهمه تو چی میگی

تو هم مث خودش رفتار کن به مردا نگا کن فقط واسه فهموندن بهش ک کارش قشنگ نیس

برو‌بلوند کن رژ قرمزم بزن حرفم زد بگو‌بتوچه تو‌ ک دوس داری. بجا زن مردم بیا خودمو ببین

این همه اختلاف سنی برای چی ۲۰سال همسر اولش هستی

وای ببخشید چ چندشششش😫😫😫

ببخشید ع و ق م گرفت هرچی فح ش هست نثار شوهرت

عزیزم مردی که ازپدرش خبرنداره اینجوری شوهرمنم این شکلیه

هعی خواهر مرد هیز کلا توی ذاتشه نمیشه کاریش کرد

نمیشه کاریش کرد بعضیا تو ذاتشونه درست بشوعم نیستن

سوال های مرتبط