۳ پاسخ

عزیزم وقتی بیبی چک منفی بوده سونو هم چیزی نبوده یعنی باردار نیستی نگران نباش تو شیردهی هورمونا خیلی به هم میریزن برو دکتر امپول برات مینویسه پریود میشی

چون شیر خودتو میدی قاطی پاتی میشه از منم همینه یا شاید کیست یا تنبلی تخمدان داری

منم اینجوریم بخاطر شیردهی هستش

سوال های مرتبط