۵ پاسخ

منم ۵ روزه بهش دادم
فقط تا ۵ روز میشه بهش بدی توی بروشور هم نوشته حواست باشه

دیگه وقتی بچه سرماخورده توهرسنی ک هست بایدبهش بدی تاعفونت ب خونش نزنه

مشکلی نداره

گفته چند سیسی بخوره ؟

نه عزیزم نداره بچه منم ۴۰ روزش بود سرما خورد سینش عفونت کرد بهش همینو داد

سوال های مرتبط

مامان جوجه🩵👶🏻🐣🧸 مامان جوجه🩵👶🏻🐣🧸 ۲ ماهگی