۴ پاسخ

پریودت عقب نیفتاده؟
به خاطر استرس یا هر دلیل دیگه ای ممکنه هورمون هات به هم ریخته باشه.به هر حال دکتر سونو می‌نویسه برای خیال جمعی

احتمالا شیر بد خشک شده تو سینه ت برو دکتر اگ شیر باشه و خوب خشک نشده باشه ممکنه خطر ناک باشه بلانسبت شما خواهرم سینه ش عفونت کرد کلی درد کشید

من مجردی اینجوری بودم رفتم دکتر گفت کیست داری بعد نوشت سونو برام

سلام لطفا برین دکتر
مینویسه سونو

سوال های مرتبط