۳ پاسخ

همه چی خوبه ضخامت آندومترتم خوبه باید بین هشت تا ۱۲باشه واس تو ۹هستش اینم خووبه مشکلی نداره

ظاهرا که خوبه

چند پری هستی

سوال های مرتبط

مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خداوند🍃❤️ مامان معجزه خداوند🍃❤️ ۱ ماهگی
مامان معجزه خداوند🍃❤️ مامان معجزه خداوند🍃❤️ ۱ ماهگی