۵ هفته تهوع و بالا آوردن شروع شد فهمیدم باردارم
من از تمام کباب ها حالم بهم میخورد به هیچ عنوان نمیتونستم بخورم با اینکه من گوشت و مرغ تو خورشت نمیخوردم فقط کبابی بوی یخچال خیلی اذیتم میکرد کلا هم عاشق شیرینی جات مخصوصا بستنی شدم روزی یبار باید میخوردم تا آروم شم
به خونه ویار داشتم از خونه خودم بدم میومد مخصوصا سینک ظرفشویی و از ۶ هفته شروع شد
وایییی من نمیتونم نون بخورم حالم بد میشه وخیلی چیزا دیگه
از بوی غذاها بدم میومد و بالا میاوردم ۵هفته بودم
هفته ۶ با ویار پفک استارت خورده😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.