اولین علامت ویارتون چی بود و چند هفتگی بروز کرد؟

۶ پاسخ

۵ هفته تهوع و بالا آوردن شروع شد فهمیدم باردارم

من از تمام کباب ها حالم بهم میخورد به هیچ عنوان نمیتونستم بخورم با اینکه من گوشت و مرغ تو خورشت نمیخوردم فقط کبابی بوی یخچال خیلی اذیتم میکرد کلا هم عاشق شیرینی جات مخصوصا بستنی شدم روزی یبار باید میخوردم تا آروم شم

به خونه ویار داشتم از خونه خودم بدم میومد مخصوصا سینک ظرفشویی و از ۶ هفته شروع شد

وایییی من نمیتونم نون بخورم حالم بد میشه وخیلی چیزا دیگه

از بوی غذاها بدم میومد و بالا میاوردم ۵هفته بودم

هفته ۶ با ویار پفک استارت خورده😂

سوال های مرتبط

مامان لنا و تو دلی🧸 مامان لنا و تو دلی🧸 هفته چهاردهم بارداری
مامان 🩷آویسا 🩷🩷 مامان 🩷آویسا 🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان دریا کوچولو🌊 مامان دریا کوچولو🌊 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💙💙💙💙 مامان 💙💙💙💙 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پرتقال مامان پرتقال هفته بیست‌وسوم بارداری