تو بارداری دومتون ویارتون تغییر کرد جنسیت متفاوت بود یا نه؟

۶ پاسخ

ویارم تغییر کرد ولی جنسیت همون بود دوتا دختر دارم..

آره فرق میکرد سر پسرم زیاد ویار داشتم

من ویارم فرق داشت حالمم بهتر بود اما جنسیت و تو۱۶هفته انومالی رفتم یکی بود

از اولی بهترم سردخترم هیچی بجز سوپ نمیخوردم الان باز یکم غذا میخورم البته کم ولی حالت تهوع تقریبا همونه دیگ نمیدونم جنسیتش چیه

بله برای من تغییر کرد

جنسیت یکی بود ولی کلا فرق میکردن با هم
چند هفته شدی گلم

سوال های مرتبط

مامان دریا کوچولو🌊 مامان دریا کوچولو🌊 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💙💙💙💙 مامان 💙💙💙💙 هفته بیست‌ودوم بارداری