ویارم تغییر کرد ولی جنسیت همون بود دوتا دختر دارم..
آره فرق میکرد سر پسرم زیاد ویار داشتم
من ویارم فرق داشت حالمم بهتر بود اما جنسیت و تو۱۶هفته انومالی رفتم یکی بود
از اولی بهترم سردخترم هیچی بجز سوپ نمیخوردم الان باز یکم غذا میخورم البته کم ولی حالت تهوع تقریبا همونه دیگ نمیدونم جنسیتش چیه
بله برای من تغییر کرد
جنسیت یکی بود ولی کلا فرق میکردن با هم
چند هفته شدی گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.