تا حالا کسی بوده که آزمایشات رو انجام نداده باشه

۷ پاسخ

وای تو الان انومالی هم باید دوری انجام میدادی

وای نه خطرناکه یعنی چی که نری حتما باید بری خدایی نکرده یه مشکلی باشه فردا روز چیکار میخای بکنی میخای بگی کاش می‌فرستم ازمایش

عزیزم سلامت بچه شوخی بردار نیس که بیخیال باشی و انجام ندی

منم تا الان آزمایش نرفتم

من ازمایشا رو نرفتم فقط سنو رفتم

به من هر آزمایشی که گفت انجام دادم فقط آکوی قلب برا خودم نوشت که نرفتم چون دوماه قبل این که بفهمم حامله ام دادم همه چی آکی بود

چرا انجام ندید؟

سوال های مرتبط

مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهفتم بارداری