از رابط سینه استفاده کن پسر منم سینمو یهو ولکرد روز سومه تولدش خیلی غصه خوردم ولی فرداش با رابط دوبارع سینمو کرفت
منم دخترم زردی داشت سینمم نمیگرفت بعد یه ماه خوب گرفت
ولی من اصلا شیشه ندادم میدوشیدم با قطره چکون هنوزم گاهی میدم بعدم به زور یکم با سینم میدادم حتی شده هی میخورد درمیاورد بعد یه ماه خوب میشن نگران نباش
عزیزم من با این قطره چکونای داخل ویتامینش توش شیر میریختم از کنار سینم یا کنار پستونکش میریختم تو دهنش سینه هم ۴روز صب تا شب تلاش کردم دیگه الان درست شده من که نوک سینه نداشتم پدرم درررر اومددد وولی الان درست شد دیگه شیر خشکم همینجوری میدم شیشه شیر بگیرن دیگه سینه نمیگیرن
زوده بخوای بگی عادت کرده
شیشه دیگ نده خودش گشنه باشه سینه ات رو میگیره
عزیزم منم دقیقا همین اتفاق برام افتاد
چون باید تو دستگاه میموند میدوشیدم با شیشه دادم دیگه عادت کرد به شیشه
بعد اینکه از دستگاه در اومد شیشه ندادم اول نگرفت بعد گشنهش شد کم کم شروع کرد گرفت
سخته اما باید تحمل کنی کم کم بدی بخوره چون کوچیکه فکش خسته میشه
خیلی سربه سرش کن بگیره دختر منم چهار پنج روزش بود دو روز سینمو نگرف انقد اوردم کنار سینه سربه سرگذاشتم تا گرف ولی خیلی اذیت شدم
دختر منم همینطور شد البته سینه من نوک نداشت سختش بود بزرگتر شد ۲۰ روز تغریبا خوب شد دیگه سینمم قشنگ میگیره
بزارگرسنه بشه سرسینت یکم ازویتامینش بزن شیرین باشه بخوره
من دو ماهه دارم همین کارو میکنم
دقبقا بخاطر همین زردی
هنوز براش زوده فرق سینه رو با شیشه بفهمه
هرچقد گریه کردزیر سینت نگهش دار میخوره
برای زردیشمقطرهکلوفیبرات۵۰۰بخر روزی ۳قطره بده زودی رفع میشه
اصلا هم ضرری نداره نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.