۹ پاسخ

مسواک آدامس

ادمس نعنایی قرص نعنایی خوشبو کننده دهان

اگه دندونات سالمه و مسواکت مرتبه ، برو دکتر گوارش ... صد درصد از معدته .. دارو میده تموم میشه میره عذاب نمیکشی

اگر دندان خراب ندارید به دلیل سنگ لوزه هستش سرچ کنید. حتما به متخصص حلق و بینی مراجعه کنید اگر نیاز باشه با جرحی لوزه برای همیشه از این بو راحت میشید. البته شرایط سنی مهم هستش.

اگه راه حلی بود به منم بگین

خرابی دندون درد معده

یبوست نداری؟؟؟؟ یکی از دلایلش یبوسته

اگه دندونت خراب نیست و نخ دندون اینا میزنی
احتمال زیاده معده ات مشکل داره

از معده ات احتمال
خواهر منم همینجور بود کلافه شده بود بنده خدا
رفت دکتر گوارش عفونت معده داش ی دوره دارو مصرف کرد خلاص شد

سوال های مرتبط

مامان آراد و باران💞 مامان آراد و باران💞 ۱۳ ماهگی