۱۶ پاسخ

من ک هیچ تنقلاتی نمیدم بجز نوتری بیسکوییت
تنقلات جلوی اشتهاشو میگیره غدا نمیخوره
میان وعده میوه و خرما میدم فقط

منم میدم ولی خیلی کم همیشگی نیست

منم ندادم

کاکاعو نده عزیزم
تا سه سالگی سعی کن ندی

آخی عزیزم😍
من هنوز ندادم ولی خودم عاااشق شکلاتم

منم همه چی میدم شوهرم غر میزنه😂

من فقط چوب شور و بوشار میدم بهش اونم وقتی میریم جایی و بهونه میگیره
تو خونه خوراکی‌ سالم بهش میدم

من گاهی انقد گیر میده بهش چیپس میدم نمیذاره بخوریم😶‍🌫️

دختر منم خوراکی مبینیه انقدذوقش میکنه 🥲 من در حد چشیدن بهش میدم

دختر من جز کیک و بیسکویت هیچی نمیخوره ن بستنی ن دنت ن پاستیل
حتی وقتی خودمون داریم پفک چیزی میخوریم اصلا سمتون نمیاد

من فقط بیسکویت و کیک

دیشب پسرم کامل بستنیمو از دستم گرفت میخورد ،بزور ازش گرفتم

وای منم ندادم همشم الان که همه یه جا جمع شدیم مراقبم یواشکی ندن میترسم عادت کنه دیگه ول نکنه بیوفته تو‌ هله هوله

من هنوز به جز بیستکویت نستله چیزی ندادم

وای منم امروز بهش دنت دادم خیلی دوسداشت شوهرم تعجب کرد اخه ازین عادتا نداشتم

منم همه چی دادم در حد چشیدن

سوال های مرتبط

مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لیانا💕 مامان لیانا💕 ۱ سالگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی