۴ پاسخ

من هفته پیش زدم شروعم کردم انقدر کیف میده نترس منم میترسیدم

من با خدا اینقد میترسم

من دارم ولی نمی‌برم چون مریضه

اخ اخ یکشنبه واکسن داریم اره سرلاک میدم

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی