سلام جیگرا یه سوال
چقدر پوشک سایز صفر بخرم و یک

۲۲ پاسخ

صفر اصلا نخریدم سایز یک بگیر از ۳تا پنج کیلو هست

من چندتا دونه دارم تو بسته بندی تکی
همون چندتا رو میبرم اگه لازم شد میخرم
اگه نه همون یک رو مصرف میکنم

من برای بچم یه بسته صفر خریدم به کار اومد
الان بااینکه ۱ بزرگه براش ولی میگم راحت باشه اذیت نشه

کلا یه بسته صفر خریدم برای کیف بیمارستان، بعدش اگر لازم شد دوباره میخرم

اگ میگیری یک دونه صفر بگیر

همین الان یه مامانی تاپیک زد که اگه بچه بالای ۳ کیلو باشه سایز دو بخرید که خیلی فرقی با یک نداره بیشتر استفاده میشع

اگر وزن بچه بیشتر از سه کیلو باشه صفر کلا لازم نمیشه فقط یک بابد بگیری

سایز صفر نخر
من سایز ۱ خریدم ۸۰ تا

۰ که برای نوزاد نارس هستش اصلا نیازی نیست بخری اگر نی نی دنیا اومد وزنش کم بود تهیه کنید نه الان ، ۱ رو من ۴ بسته گرفتم

😐😐😐😐 والا من یه هفته صفر بستم بچه هم بالای سه و نیم بود 😐😐😐😐

عزیزم من تا همین الان دارم سایز یک می‌بندم سایز دو خیلی بزرگه برای نوزادا همون یک بگیر من تا الان ۴ بسته استفاده کردم

سایز ۱ ۴۴ تایی بخری چهار بسته کافیه وسطا لازم شد میخری صفر نمیخاد

یک گرفتم

من کلا نخریدم

من یه بسته ۲۰ تای صفر یه بسته ۴۰ تایی یک گرفتم

سایز صفر ۳.تابگیر

نگیر اصلا

بچم ۳۸۰۰ بود صفر فقد یه روز تونست بپوشه
بقیش دو بسته بزرگ یک الآنم دو

یه بسته صفر
۶بسته سایز یک

نسبت به وزنش باید بگیری

پوشک صفر خیلی کوچیکه و برای نوزادان نارسه شما باید سایز ۱ بخرید

صفر ب درد نمیخوره

سوال های مرتبط