من با ۱۰ روز تاخیر دیروز زدم
دختر من هنوز نزده . ۲۳ روز گذشته .
من با ۲۵ روز تاخیر زدم
من با ۱۹ روز تاخیر زدم اما شنیدم تا ۲ سالگی هم میزنن این واکسنو
منم هنوز نبردم ی هفته گذشته هنوز سرماخوردگیش خوب نشده موندم فردا ببرم یان
من۲ماه گذشته بود
پسر منم فردا میشه یه ماه دوهفته اول که سرماخورده بود بعدشم جنگ شد کلا بهداشت ما تا عیذ بسته گفتن برین شهر ذیگه بزنید نزدم گذاشتم عید میرم شمال شهرمون بژنم
اره منن
دخترم دوماه گذشنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.