میری فرزند آوری یا نهههههه🤨🤣

تصویر
۱۵ پاسخ

با تیغ زدی یا موچین

خیلی خوشگل شده که

مداد بکش

قشنگ شده ک😂😅

حالا فعلا بکشش تا ببینم چی میشه😭🤣

کون مرغ بمال رشد میکنه زود😬😅
جدی میگما

ریدی خواهرم 🤣

خیلی بیکار بودی آره😂😂

نه خیلی قشنگههه😍
البت عینک نزدم دم دستم نیست😂

بایه مدادهاشوری ضداب کارت راه میوفته

خوبه خودتو ناراحت نکن قشنگن مبارکه یه کوچولو اون دنبالش تیز شده اشکال نداره

قشنگه که

عب نداره پیش میاد😅

اشکال نداره درس عبرت میشه😂❤️

چیزیش نیس که

سوال های مرتبط

مامان دخترکم👧 مامان دخترکم👧 ۲ سالگی
مامان دو عدد وروجک مامان دو عدد وروجک ۳ سالگی