۵ پاسخ

قطعا شاتی بهتره

شاتی،بهداشتش هم بیشتره

من ۳سال رولی رفتی،بعد حامله شدم نرفتم،بعد زایمان شاتی رفتم،شاتی هم دردش کمتر هم اینکه زودتر جواب میده،من دیگ الان رفتم شارژ سالانه

قطعا شاتی

بستکی به پوست داره یکی میبینی شاتی میگیره یکی باهمون رولی جواب میگیره من خودم رولی میرم

سوال های مرتبط