اره عزیزم سخته
بچه کوچیک رو نمیشه کنترل کرد مگر با گوشی و تلوزیون
بچه زیر ۴ سال خداییش سخته کنترل کردنش من الان نزدیک دو هفته میشه خونه مامانمم بچم اسیره یه در ببنده دادشون میره رو هوا منم تا جایی ک میتونم و توانم هست کنترلش مبکنم ولی خب خداییش سخته من الان هر لحظه میگم کاش تو خونه خودم بودم بچم ازاد بود
اگه بچه شون کوچیکه که اونام مقصر نیستن واقعا کنترل کردن بچه زیر ۴ ساله خیلی سخته
بچه کوچیک رو نمیشه کنترل کرد عزیزم
ارع عزیزم واقعا سخته من امروز سر همین کنترل کردن بچه باعث شدم بچم لبش پاره بشه
شمام اینو بدون هیچ پدر مادری دلش نمیخواد بچش شلوغ کاری کنه و باعث ناراحتی کسی بشه
بله نمیشه کنترل کرد
از خونه که درنمیان ، چجوری انرژی بچه تخلیه بشه ؟
شما کع خودت بچه کوچیک داری چرا اینو میگی
من برادرشوهرم طبقه بالا مونه به خدا دیوونه امکردن قبلنا که تا دو سه شب بود الان تا ۱۲ انقدر شوهرم بنده خدا پیام بده بگه ما خوابیم تا آروم شن بعضیا خودخواهن و آزار دیگرانو دوست دارن بچه هاشم کوچیک نیستن ۹و۸ ساله هستن اما چون بهشون چیزی نمیگن اونام اینجوری میکنن بعضی وقتا ۴ تایی میدوئن
دقیقا بخدا ماهم دوتا همسایه ای نفهم داریم اونقدر بد درهاشونو میکوبن ما تو خونه سکته میکنیم بهشونم گفتیما ولی حیا ندارن
عزیزم اگه زیر ۴ ساله سخت نگیر بچه ها هم تو خونه حبس شدن شرایط خیلی براشون سخت شده و واقعا بچه ی زیر ۴ سال سخته کنترلش کردن بچست دیگه البته شماهم حق داری ولی مدارا کن
بهشون تذکر بدین که باعث استرس شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.