خدالعنت کنه اون مرتیکه کله زردو که شب عیدی مردم وآواره وعزادار کرده
الان ميان ميگن لابد زيرررررشون يه چيزي بوده تو نميدوني اونا ميدوونن🙄🙄🙄🫠🫠🫠
هرجا هدف باشه میزنن کشتن مردم که سودی نداره براشون بخان بخاطرش بمب بزنن ولی اگه بدونن نطامی ها داخل بیمارستان و مدرسه و خونه های مسکونی آن میزنن براشون مهم نیست آدم های عادی اونجا باشن حتی اگه یه نفر نطامی بدونن تو یه منطقه مسکونی هزار نفری هست اون هزار نفر قربانی اون یه نفر میشن
چون نفهم به دنیا اومدن نفهم هم از دنیا میرن اون یه عده
طرف رسما داره به مردم ایران توهین میکنه میگه مردم نمیگه نظام ایران
چون بعضیا نمیخان اینو قبول کنن
الآنم میان میگن لابد س پا هی بودن کسی نمیدونسته،شاید روشون هیچی نبوده زیرش ی چیزی بوده و امثال این حرفا
چون تا حالا ازنزدیک ندیدن یا برای خودشون پیش نیومده
اره بابا میزنه بی پدر
الکی میگن مسکونی نمیزنه
خب اون یارو دنبال نابود کردنه مائه جون مردمم ک براش مهم نیست بیشتر جاهاییو میزنه ک سود داشته باشه براش مسکونی چه سودی براش داره جون مردم برا د و ل ت خودمونم مهم نیست پاش بیفته خودشم م ی کشه بعد اون دلش برا مردم بسوزه؟ بعدم جنگه هیچ اطمینانی به هیچی نیست
تو شهر مام دو تا مسکونی زد هم محلیا گفتن جفتشون پر ب س یجی بودن یکیم تو کوچه خودمونه همش میرن میان من از ترسم فرار کردم روستا
کدوم شهری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.