کولیک رفلاکس جیش
پوشک فرزند پروری

تصویر
۱۴ پاسخ

خدا لعنتشون کنه حالا یه عده میگن ترامپ بزن خوب میزنی 😐😐آخه ادم چه بگه بگه تو مادری این حرفارو میزنی بیچه ها بچه هاا😭😭

یه سرهنگ اونجا ساکن بوده انگار
خیلی ناراحت شدم

من از صبح ک خوندم سرم داره منفجر میشه😭

خدا خودش ب نگاه ب مردم این کشور بندازه فقط🙏

کدوم محل قم هستی؟

هرکسی اعتقادی داره ولی دیگه اون چند نفر عادی تو کوه های دهدشت کهگیلویه که دیگه نظامی نبود اونجا که چیزی نبود زدن چند نفر فوت شد ابقیه هم با کمبود خون مواجه شدن

نه آخه می‌دونی توی اون خونه حتما نظامی بوده😔
حتما سپاهی بوده 😞
حتما بسیجی بوده😔
آخه اینا از ی کره دیگ اومدن اینا آدم نیستن
اینا حق زندگی ندارن دیگ😔

آخ ازین غم آخ ازین جهل
خدا به خانواده هاشون صبر بده

وای دیشب ک بدجوری داشتم میزدن
من ک چشم رو هم نذاشتم حوصله هیچ کاری روهم ندارم
معلوم نی چی درانتظارمونه

حق مردم مظلوم و بیگناهم این نبود حق تک تک ما این نبود 😭😭😭😭

هیچی پیششون نبوده؟؟؟ بسیجی سپاهی کلانتری؟؟؟ ای خدا

کدوم محل هستید؟

سمت بهارستانى؟
فكرش آدمو ديونه ميكنه اينكه تا ديروز داشتن زندگى ميكردن بعد الان بدون هيچ گناهى كشته شدن 😔

مردم عادی بودن؟

😔😔😔 تقدیرشون این بوده دیگه

سوال های مرتبط

مامان دخترکم👧 مامان دخترکم👧 ۲ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۲ سالگی
مامان خوشمزه هام 🍭🍯 مامان خوشمزه هام 🍭🍯 ۲ سالگی
مامان دخترکم👧 مامان دخترکم👧 ۲ سالگی
مامان نیروانا مامان نیروانا ۵ سالگی
مامان آرتین😻 مامان آرتین😻 ۲ سالگی
مامان امیرمهدی جانم مامان امیرمهدی جانم ۲ سالگی