پوشک رفلاکس جیش پی پی کاندوم مادر فرزند

تصویر
۱۱ پاسخ

اینقدر فکرم درگیره که سیم کارت سفیده اینا کم اهمیت ترین موضوعه

چقدررررر محکم و سمج هرکی میگه فیلتر شکن شما میگیییییی نههههههه!!!!!خب نه که نه
اصلا سیمکارت سفید دارن حالا شما چرا انقدر پیگییییره این ادمهای به اصطلاح خودت دوزاری هستی؟؟حالا سفید دارن ندارن چه تاثیری تو زندگی شما داره
بعدم خیلیا الان وصلن با همون فیلتر شکنهای خیلی گرونی که شمااااا خیلی محکم میگی نه
اینکه شما دور و ورت ندیدی دلیل بر عدم وجودش نیست

خ ن گ ن ملت یا خودشونو زدن به نفهمی که قبول نکنن اونا سیم سفید دارن
ولشون کن

کانفینگ هست گیگی دومیلیون میخرن

دقیقاااا

نه عزیزم پولدارن هر ی گیگ ک اینستا و اینارو بالا بیاره ۲ملیونه میخرن خب

قندشکن خوب دارن چه ربطی داشت

نصف دوستای من کانفیگ پولی میخرن هر ۳ گیگ ۱ تومن

گیگی میخرن نمیدونم چجور ولی دوستا همسرم مجبور بود برا کار ۲خوردهی دو گیگ گرفت فک کنم اما میگفت هیچکس نیست

شاید فیلتر میخرن

چیه این سیم کارت؟

سوال های مرتبط

مامان دخترکم👧 مامان دخترکم👧 ۲ سالگی